xxanne34 İkinci bebeğime hamileyim ilk bebeğimde 16.haftada her şeyini almıştım o heyecanla ama bunda içimde korkular var ne zaman başlamalıyım
hazal_karaca xxanne34 aralarında çok yok ise ilk bebeğinizden kalan eşyalar illa ki vardır o yüzden 5. Ayında başlarsanız iyi olur
potter34 xxanne34 5,5 aylıkken falan basla bence. Ben öyle yapmıştım zaten maksimum 1,5 ayda alısverıs bitmis oluyor ağırlaşmamışta olursun hem. Sağlıkla, vaktinde kavuşun inşallah
xxanne34 hazal_karaca büyük şeyler evet var bebek arabası vs sadece kıyafet alışverişi yapacağım cinsiyetleri farklı olduğu için