teachermom5 benim oğlumda da 4 aylıkken süt ve çoklu besin alerjisi çıkmıştı. Mama olarak doktor aptamil pregomin syneo yazmıştı. Hepsinin kokusu ve tadı çok kötü ama zamanla alışıyorlar. İlk başlarda almak istemedi içerisine biraz pekmez koyup içirdim, kutunun içinede açılmamış vanilin paketi koydum 2 tane kötü kokuyu alıyor öyle yaparak zaman içinde alıştı ama hala iştahla içtiği söylenemez