Gündüzleri sürekli yerde battaniye üstünde yattıyorum orda oynuyor yumusak zemin hazırlıyorum ama bn sıkıldım sürekli cocuğu oraya koymaktan arada kucağıma alıyorum tabi ama bi önerisi olan var mı ana kucağı için geç mi kaldım bu koyunca kendi kendime sallananlardan 6 aylık olucaz çünkü