Kızlar dün saçıma hem boya hem de Brezilya fönü keratin yaptırdım saçım siyah renkti kadın saçımı açtı benim istediğim renk kahveydi katalogdan gösterdi seçtim bu arada bu işlemleri ilk defa yaptırdım neyse keratin güzel oldu ama saçlarım önü çok turuncu kalıyor aynaya bakamıyorum kadına söyledim keratin kızıllaştırmıştır dedi ama kızıl gibi değil tekrar boya yapamayız tutmaz dedi keratin olduğu için ben napıcam şimdi bu saçla lütfen bana fikir verin bu arada altlar iyi ama önü baya turuncu kalıyor