minervadefne yagmurkokusu_ benimde eşyalarım Arçelik pek memnun değilim Grundig de arçeliğinmiş ama Arçelik servisi geldi kurdu
Brokolilim salakmisincemilee Kapakları kırılacak gibi bunların hiç yakından gördünüz mü Aralık ayında 10 bin TL idi ev görme hediyesi alacaktık ama aldığımıza değmeyecek bir ürün olduğunu anladık kalite bakımından
Yorgunanne3 Bende 1 ay oldu 9 kiloluqunu aldım çekme qibi bir problem kesinlikle yaşamadım çok memnunum modeli altus Al 91 yb