Kızlar oğlum 17 ay 23 günlük. Öncelikle memeyi ben bırakmadım kendi bıraktı. Aralık ayında 2 ameliyat geçirdim. Biri çok önemli değildi ama biri normal bir ameliyattı. 2. Ameliyattan sonra zaten emmeyi kesti. Benden kesinlikle ayrılmıyor. Ameliyat sonrası böyle bir sorun oluştu. Normalde hiç ayrılmamıştık.
Şuan akşam uykuya bir şeklide masajla falan geçiyor ama gece 1 de kalkıyor geri yatıramıyorum. Ne yapmam gerek hiç bilmiyorum. 4 e kadar ayakta kalıyoruz. Allahtan şuan annemlerde kalıyoruz da bir şekilde oyalanıyor. Hala tam iyileşmedim. Dikişlerim de salı günü alınacak inşallah. Biberon hiç almadı vermeyi denedim kabul etmedi. Süt sevmiyor. İçine herşeyi koyup denedik sevmiyor. Cici bebe fslan hiç vermemiştim normalde onu bile denedim. Öyle biraz mama şeklinde yiyor. Yoksa yemiyor. Napcam bilmiyorum. Böyle alışkanlık mı kalacak yoksa zamanla alışıp uyuyacak mı? Bir de 1 de kalktığında sürekli ağlıyor beni yanında istiyor.
Şuan 3 tsne köpek dişi de çıkıyor dişle mi alaklı acaba diyorum. Ama öyle bir sancısı vs yok belirgin. Gerçekten napacağımı şaşırdım.