Mnbj123 Kızlar derdim başlıkta ya gerçekten hiç yemiyor 13 aylık anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi benimle aynı kaderi paylaşan bacımsular gelin sarılalım 🥺🥺
aslananne27 Mnbj123 benımde oğlum öyle bi tek patates kızartması haliloskoya gülerdim çocuk ona benzedi 😂😂😂yemıyor sabah aksam patates istiyor
alyaemirr Mnbj123 bizde 13 aylığz be aynı durumdayız yemek yemiyo hiçbişey neredeyse ve Şuan gecenin 4 ünde ayaktayız oyun derdinde 🤦♀️
Mnbj123 Dilekkardag bu herseyl reddediyor çok yoruldum be et tavuk balık hiçbiryer istemiyor ne yapıcam şaştım çorba verebilene aşk olsun
Dilekkardag Abur cubur yiyormu acaba? benim kızım abur cubur yediğinde asla yemek istemez 1 aydır vermiyorum eskiye göre biraz daha iyi
Mnbj123 BuzluKahve Allah sabırlar versin sanada bizede seninki yedinsinde neyse yetmişinde onu uyguluyor😂😂😂😂🫶🏻
Mnbj123 alyaemirr Allahımmmmmm hiç normal değiller bıraksan sabaha kadar uyumaz benimki bi görsen uykudan alkışlayarak kalkıyor 😂😂😂
alyaemirr Mnbj123 ahahaha yerim ya benmkide dünyaları uyumuş sanki oyuncak full döküyoruz gece ama ev içinde gezmeyi seviyo 🫢
kirazmevsimi_ Mnbj123 uyumayan ve yemeyen çocuk çok zor hele ki annesi olmak daha zor allah yardımcın olsun canım.
Mnbj123 kirazmevsimi_ evet saatlerce bekliyorum bi lokma yutsun diye ama yok. Her yolu denedim yok daha önüne koymadan kafa sallıyor acayip birşey yalnızda değiş abla abileri var kalabalık aileyiz bide hiç onlara bakıp ağzıma bir lokma sokayım yok
humaveannesii Mnbj123 ya biz daha 8 aylığız benimki de aynıı yemek sıfır nasıl duruyor aç anlamadım mama bile içmiyor çok garip
Mnbj123 humaveannesii o en zoru işte bazen diyorum ya manayıda reddetse ne yaparım o zaman Evet değişik bir şekilde aç aç duruyorlar garip ya
tazeanne5 17 aylik oglum doğduğundan beri beslenme sorunu yaşıyoruz bizde herseyi yemez tek çözüm yanlış olduğunu bilmeme rağmen telefonla yedirmek yoksa asla ağzını açmaz
Mnbj123 tazeanne5 merak etme bende telefon açıyorum ona rağmen dalmıyor ya ağzında tutuyor yada çıjarıyor 🤕🤕🤕🤕🤕🤕
Aintyourmama Mnbj123 ilk başlarda atar sonra zamanla alışır bence blw yapmaya calsın bebekler kendi yiyince daha iştahlı oluyor ben oğluma 6 aylıktan beri yarı blw yarı kendşm verdim masallah yemesi çok güzel
dlk1410 Mnbj123 Tükendim ben artık saldım. Yerse yer yemessede kendi bilir moduna giriyorum çünkü gerçekten bıktım artık. Bir çocuk bir gün boyunca nasıl hicbirsey yemez aklım almıyor. Herşeyi denedik doktor doktor gezdik boş