Aklıma birşey takıldı gece gece size sormak istedim. İkinci bebeğime hamileyim 38 haftalık ilk bebeğime doğum yaparken açıklık bakarken ebeler hem sancı anını bekliyorlardı hemde afedersiniz elleri icerdeyken o sancı halinde ıkınmamı istiyorlardı ay aklıma geldikçe sezeryan olasım geliyor. Size de böyle mı yaptılar tam sancı anında açıklık bakıp ıkınmanızı mı istediler yani herkes aynı şekilde mi yapıyor merak ettim çünkü bu doğumdan sancıdan daha zordu benim için insanı zorluyorlardı bir de ıkın diye bende ıkınamıyordum özel hastane bu arada