3bebe Kendi bildim bileli dudak yeme tikim var ama içi değil sadece görünürü de yoluyorum mesela nasıl olduğunu anlamıyorum bi bakıyorum canım açıyor farkediyorum Resmen dudaklarım yara içinde 😔 bunu yaşayan var mı hiç aranızda
aysegul_my 3bebe bende öyleyim icini daha cok yerim dışıni ise stres durumunda veya hastalik durumunda yerim o zamanda çatlak catlak hep yara olur
Rez 3bebe aynen ben de yapıyorum zaman zaman, ve ne üzücü ki kızım da öğrenmiş yapıyor çok saçma niye yapıyorum ki ne alaka kızıyorum kendime çok. Bana da kardeşimden bulaşmıştı
3bebe aysegul_my ben içini çok nadir hep dışı ama çok kötü görünüyor 😔 kaynanam bile sürekli laf ediyor 🙄
aysegul_my 3bebe bence sürekli ağzinizi boş birakmayin dikkati dağitmak olarak sakiz cigneyin ben hem yemek yemim ağzim oyalansin die sakiz ciğnerim hep 😁