Tosbigin_Annesiii Merhaba herkese, bebek kamerası önerilerinize açığım. Kullanıp memnun olduğunuz uzaktayken telefondan da izlenebilen kamera öneriniz var mı
leyoz Tosbigin_Annesiii evet ımou diye marka kullanıyorum gayet güzel herşeyi mevcut mobilden izliyosun bebişi
Tosbigin_Annesiii busraltin hm monitörlü mü ben uzaktayken telefondan bağlanmak istiyorum evdeyken de monitörden istiyorum
gklpsln Tosbigin_Annesiii motorola lux64 kullanıyorum çok memnunum. Telefondan ve monitöründen izleyebiliyorsunuz. Bebeğe de seslenebiliyorsunuz gece görüşüde çok güzel
Tosbigin_Annesiii gklpsln evet bende onu almak istiyorum ama duvar yüzünden çekmiyor diyenler var. fiyat olarak 7500₺ civarında o kadar para verip birde çekmeme durumu olursa diye almadım Ayrıca intde lux 64 diyor gelen ürün vm 64 olıyormuş herkese
gklpsln Tosbigin_Annesiii ebebekten almıştım ben interneti bilmiyorum. Dubleks evde çok rahat bir şekilde kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım
Tosbigin_Annesiii gklpsln selam canım lux 64 için araştırma yaptım bit connect olanı var birde düz modeli sen hangisini kullanıyorsun
gklpsln Tosbigin_Annesiii sanırım normal olanı ben aldığımda bir tane vardı. E bebekte şu an yine bir tane var lux64 olan onu kullanıyorum