Akinveannesi Merhaba kızlar,4 gündür bebeğim kaka yapmiyor dk gıda geçtik 6bucuk aylik karnı şiş değil ağrısı da yok yaşayanlar var mi
Gkhnn71 Akinveannesi bizdede oldu bir kaç gün önce benimde bebegim 6 bucuga yakın ben eczaneden küçük uclu siringa aldim hakiki zeytinyagini popundan 2 şırınga zeytinyagi sıktım sonra çok şükür yapti sende dene doktorum soyledi bana hic bir sakıncası yok
Sum87 Ek gıda ve mama yiyen bebekler için 5 güne kadar normal diyorlar benim oğlumda kabız ve 5 günü bulunca fitil veriyorum yaparken zorluyor ve ağlıyor 😞 hergün düzenli zeytinyagı veriyorum üzerinede ılık su