poyrikim bacım hebişin neredeyse 1 yaşına gelmiş serum fizyolojik yapabilirsin 10cc lik şiringayla benimki 6 ay 8 günlük 3.ayından beri yapıyorum ilk başta aşırı korkuyordum bi gün arkadaşlarım bizdeydi ikisi birden bi yaptılar çocuklarına hepsi rahatladı hemen akşamına bende besmele çekip denedim o gün bugündür şükür yapıyorum hatta ben boy aynasının karşısına geçiyorum dizime yüz üstü koyuyorum sol avcumun içine çeneyi yerleştirip tutuyorum foş foş bide sırtına vuruyorum ki burnundaki sümükleri öksürüp çıkarsın hemen bitiyor