Benim de saçım çok dökülüyor. Doğum yapalı 4 ay oldu, ilk başlarda dökülmem durur diye endişe etmedim ama saçlarım azaldı ve yanlardan açılma oldu. Badenaturalden biberiyeli dökülme serisi aldım. Bi işe yaramadı. Ducray şampuan aldım. Onu kullanıyorum. Banyo sonrası biberiye suyu sıkıyorum. B12, demir ve biotin&çinko takviyesi kullanıyorum. Tamamen bitmedi dökülme ama %40 gibi azaldı. Yani daha ne yapacağımı bilmiyorum ve cidden psikoloji bozuyor. Burda önerilen bioblası da deneyeyim bakalım. Umarım faydası olur çünkü bu kadar takviyeye bu kadar uğraşa durması lazımdı ama durmuyor..