Benim oğlanda 16 aylık. Yürümüyor hâla korkuyor.. ama herşeyi ağzına sokuyor.. aklınıza ne geliyorsa.. asla tiksinmiyor. Emziği ağzından çıkarmıyorum ki herşeyi ağzına sokmasın diye ama bu kezde ağzında sürekli emzikle konuşma yetisi yok. Anne baba bile demiyor.. yemekleri çiğnemeyi ben öğrettim ona. Oda şöyle ben elime et parçasını aldım, dişlerinin arasına getiriyorum ısırmasını bekliyorum. Isırınca çekiyorum. Sonra tekrar ısırtıyorum. Öyle öyle öğrendi.. deneyin isterseniz.. ama kendi eline vermiyorum asla.. ısırıp ısırıp yutmadan ağzını dolduruyor, dolu ağzını yutmaya çalışırken kaç kez boğuluyordu.. benim gözetimimde ısırıyor çiğniyor