Oğlum 6-7 aylık sünnet oldu şu an 18 aylık. Ama sanki kozmetik bir hata var gibi geliyor bize. Böyle deri fazlalığı kalmış gibi buruşuk duruyor. Sanki o deri de alınmalıymış gibi. İleride özgüven sorunu olsun istemem. Bu durum normal mi sizce? Şu güne kadar doktorlar da bişey söylemedi