apopot bizimki o dönemde 3 4 gün sonra çok hasta oldu öksürük vs bronşit ciğerlerine inmişti sonrası tüm iştahı gitti şırınga ile zorla çorba verır hale gelmıstık şurupları içsin diye ama sonrasında hemen hemen 1 ay kadar sürdü yenı yenı kendine geliyor gibi iştahı ama alı sonrasında da bi iştahsızlık vardı oturup ağlıyordum resmen yemıyor diye ben zorladıkça o kaçıyordu artık bende saldım acıkınca yer muhabbetine açıkınca biraz olsun yiyordu gene ama diğer huyları kaldı belki aşı kaynaklı değil bilmiyorum tam anlamıyla ama bana bağlı bir bebek oldu odadan başka odaya gidemıyorum sadece bende duruyor babasında bile ağlıyor paçalarımdan ayrılmıyor öyle deyim hiç bi şeyle memnun olmuyor bugün 10 aylık oldu bakalım 10. Ay neler getirecek bizde iştah düzeldi sayılır ama diğer tüm kötü huylar yüklendi ve devam ediyor çocuğum bozuldu resmen 😄 aşı sonrası