mehtaphay Kızlar bugün 4 aylık olduk Demir ilacına başlayacağız sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum hangi marka daha iyi tavsiye verir misiniz ?
maviiiissss mehtaphay doktor önerisi ile bestiron kullanıyoruz yan etki görmedik en temiz içerikli olan marka buymuş
bebegimgeldi mehtaphay eczaneden aldim tavsiyem siz de öyle yapın. 400 kusurdu sanırım kilo başı 1 damla demisti doktor
Pamsdream Ocean microfer damla kullandık 2 yaşına kadar memnun da kaldık şu an doktorumuz kullanmayı bıraktırdı