Annebebek7 Kızlar bayat ekmekten olur biliyorum da tazeden olur mu ekmeğin bayatlamasını bekliycek vaktim yok Galeta yapmam lazım
Annebebek7 meeese teşekkür ederim peki sonra buzdolabına mı koymak lazım yoksa dışarda serin bir yere mi çok yaparsam sonrasında kıllanmak için
meeese Annebebek7 ben hep buzluğa atıyorum sonrasında. Dışarıda belki bir şey olur diye. Emin değilim. Ama buzlukta da parça taneli olduğu için buz olmuyor. Çıkarıp hemen kullanıyorum.