mahseb oluyor ya bende geçen sene oğluma bulaşmış ondan bana küçüğumuze bulasti derken aynı cümleleri kurmuştum 😂eşek kadar olduk ne biti diye😂
Eczaneden ilaç alıp ince taragiyla güzelce tarayın halledersiniz bence bir haftada iki kere falan uygulamanız lazım ama çabuk diriliyorlar çünkü
Diğer kimyasal tavsiyeleri gerekirse denersiniz
Gerçi ilaçta kimyasal tabi ama ,😀