nrmnnn seymolii38 anne sütü ve mama çarpıştığı için kakası öyle sıvı şeklindedir bana öyle demişlerdi bi süt bi mama veriyodum ben bide aptamil ishal yapıyo biraz mamayı değiştirmeyide dene
ebrumiragok masaj yağıyla karnına masaj yapın gazı olabilir metsil damla da kullanabilirsiniz rahatlayıp güzel uyku yapıyor veya beyaz gürültü açın yputube da bebekler hemen uyuyor o sesle
miram_47 Benim de bebeğim 50 günlük her akşam saat 22 ile 1 arası durmadan ağlıyor aşırı ağlıyor doktora götürdüm tüm sonuçları temiz çıktı kulak bogaz ciğerlerine hepsine baktı en son kolik olduğunu söyledii hiç bir çaresi yok büyüdükçe geçer denildi
seymolii38 miram_47 evet saatler benziyor bildiğiniz rahatlatma yöntemi var mi ağlama krizleri sırasında
nrmnnn seymolii38 ben bebelac kullanıyorum ama doktorlar genelde hipp sma ve goat bu üçünden birini öneriyo
ayran seymolii38 benim kızım da bazen sabahlıyodu noldu diye kalıyoduk tam gazını cıkaramayınca yatamıyor alttan mecbur kulak çubuğuyla yağlayıp uyarınca böyle rüzgar gibi sankij gaz cıkıyodu cok gücleri olmasıpı için tam ıkınamıyolar