melikeuynk 34.haftalık doğum yaptım yani bir buçuk ay erken doğdu şuan 7 aylık ve oğlum daha destekli bile oturamıyor parematüre anneler sizinde çocuğunuz böyle geç mi oturdu çok endişeliyim
aysegul_my melikeuynk hayatım benimki prematüre olmamasina rağmen geç oturdu 😁 hiç endişelenme yanlış hAtırlamıyosam 9 aylik desteksiz oturdu 11 aylik emekledi ikinci cocuğum bu ilk cocuğum 7aylik emekledi ve desteksiz oturmaya 6 aylikken falan başlamişti kardeşler arasi bile fark dünyalar kadar 🥰
sezerrrr melikeuynk bizde 35+6da doğduk 35 günlüğüz. Doktorum 1 ay erken doğum yaptığın için herşey de 1 ay geriden hesaplayacağız demişti
ohd23 melikeuynk Hiç merak etme bende 34+6 doğum yaptım ve oğlum 8 aylıkken oturmaya başladı desteksiz şu an 1 yaşında ve daha tek başına yürüyemiyor mesela.. sadece destek ile. Oturmaya başlar daha merak etmeyin :)
busrakaan18 melikeuynk bende 34 haftalik dogum yaptım şu an 49 günlük etkinlik falan yaptırırken düzelmiş haftaya gire mi yaptırdınız yoksa doğduğu güne gire mi premature olunca bilemedim kimse de bir şey demedi. Yanımda kimse de yok neyin normal olduğunu soyleyecek