Yagmur1 https://resmim.net/f/XezFZh.png mango marka 13 14 yaş grubu yağmurluk ceket 25 TL https://resmim.net/f/DjnQ41.png https://resmim.net/f/HQqmec.png 20 TL https://resmim.net/f/rPjGdv.jpeg 2Keremkullandım 80TL https://resmim.net/f/MgKoag.jpeg 30 TL
1prensesannesi Bence elektronik eşya hariç diğerlerini kargoyu karşı taraf ödemeli hediye etsen daha çok sevaba girersin. Kullanılmış ürün sonuçta azı çoku yok 20tl yazdıgınız oyuncak zaten dışarda da 20tl neyse yinede siz bilirsiniz 😏
Yagmur1 1prensesannesi bu forumda ücretsiz göndermek yasak bilginiz yok sanırım daha önce bir bayan ihtiyacı olan birine göndermiş kendi ürünlerini satarken görmüş