Ozgemre aslında bana doğum sırasında vs çok iyi davrandılar kendi doktorumu istedim diye nöbetçi doktor mudahele edemedi kendi doktorumu çok bekledim çocuk baya kanalda kaldı zaten kesiği atar atmaz da cıktı çocuk sonra ablam sezaryen oldu çocuğun kafası büyük demişler kızın kaburgalarına bastirmaktan her yerini agritmislar çocuğun sırtı morcu doğum lekesi var dediler 2 hafta sonra geçti çocuğu morartmislar o zamanlar tabi bebegin heyecanıyla fark etmedim ama şuan düşünüyorum allahtan bisey olmadı kızıma çok şükür hava verdiler sadece hemen ağlamadığı için