Kızlar oğlum 16 aylık ikizi var kız o herşeyi normal seyirinde ğidiyor oğlum hep geriden biraz kasları zayıf gibi emekleme var tutup kalkıyor sıralıyor ama yürüyemiyor. Önüne bişel koyayım yemek vs asla ellini sürmüyor benim vermemi bekliyor zorla eline varince ağlamaya başlıyor çatal kaşık tutmaz ucuyla dokunur emziği ağzına koyar ama. Sizinda bebeler böylemi yaa niye böyle yapıyo