Oğlum alerjik astım doğduğundan beri şu an 3 buçuk yaşında geniz eti bademcik ameliyatı oldu bademcikleri törpülendi tamamen Alınmadı kulaklarında sıvı birikimi vardı kulak tüpü taktik fakat Bünye kabul etmedi ve attı çıkartmak zorunda kaldık şu an kulağında yoğun bir şekilde sıvı birikimi var Bu durumun yaşayan var mı