ikrabeliz ben ne yaptıysam olmadı vallahi. Tek iyi gelen şey banyo oluyordu o kadar.. tüm ilaçları kullandım her şeyi yaptım söylenen :( size tek önerim sabırlı olun, tek çaresi zaman.. çok zorlandığında hep duşa sokun masaj yapın boş yere de o ilaçlara para harcamayın bebeğinize vermeyin