enc Merhaba arkadaşlar 11 aylık oğlum hala desteksiz oturamıyor emeklemiyor bu durumu yaşayanlar varmı
ekimkizi_ enc benimki dd 10.ay da oturdu hala kendisi o pozisyona gelemiyor ama benim bebeğimde epilepsi var fiziğe de gidiyoruz belki gücsuzluk vardir kaslarinda
laydaakocc Benim bir arkadasimin bebeği de çok geç oturdu çok geç döndü vs. Bayaa kiloluydu ama bebişi. Sizinde öyleyse o yüzdendir belki
enc Eda6714 getirdim beyin MR emg EEG hepsi temiz çıktı şimdi wes testi verdik onu bekliyoruz hipotenik gevşek bebek diye değerlendirdi doktor amq tanısı hala belli değil
enc seymaozy 2 ay oldu başlayalı güzel gidiyo fizyoterapist düzelir zamanla diyo ama ister istemez korkuyorum acaba ciddi bir şey varmı zamanla düzelecek mi
seymaozy enc mr falan temız geldiyse inşallah birşeyi yoktur 12 ayda oturan duydum ben burda okudum benim oğlumda geç oturdu çünkü haşa devriliyor ama