zuhalsebu Kızlar selam herkese iyi geceler, oğlumun altını geceleri değiştirmiyorum uyandığından uyuyana kadar 5 6 bezi oluyor 1 2 si kaka sizce sayı normal mi
zuhalsebu kirikkalp doyuyordur dimi daha küçükken daha çok alıyordum altını ama gece de değiştiriyorduk o zaman, 4 ay 1 hafta
kirikkalp zuhalsebu kakayı da sayarsak günlük 8 bez sayısı çok iyi doyuyordur canım doymazsa zaten kendini belli eder ☺️
zuhalsebu kirikkalp hiç de durmuyor yaramazlaştı uykuları zorlaştı doktor kilo alımı iyi dedi ama korkuyorum da tabi çocuğu 4.ay atağıyla karıştırıp aç bırakmaktan
kirikkalp zuhalsebu hiç de durmuyor yaramazlaştı Öyle deme :) yemin ederim ben bu ayları çok arıyorum 3 yaşa girecez a desem ağlıyor b desem ağlıyor napacağımı şaşırmış durumdayım saldım gitti 😂 yok yok annesi iyi bence takılacak bir durum yok evet 4 ay atağı da kötü gece saat başı uyanmıştı hiç unutmam ya 🤦🏻♀️
zuhalsebu kirikkalp 40 dkda bir uyanıyor ve işin kötüsü bir tane de 2 yaş 3 aylık var evde kız versiyonu 🤣🤣 onda mama ile ilerlediğimiz için hiç bez saymadım hep doyduğuna emindim emzirme işinde acemiyim ve ilkinde sütüm olmadığı için travmalı🥹