nurtenaslan benim bebeğimde sürekli gözü tepelerde avize spot ışıklarına bakar dururdu hatta duvarda asılı saate çok dikkati çekerdi ona da bakardı ama şimdi 4 aylık oldu birazcık oyuna dadandı elindeki oyuncağı ağzına koymakla meşgul oluyor avizeleri ışıkları bıraktı gibi bişey oldu bir dönem oluyor canım ama sonra geçiyor☺️