serap534_ ben diyetisyen desteği sayesinde verdim 20 kilo kadar,açıkçası kendim başaramadım istikrarlı olamadım 2 ana 1 ara öğün şeklinde beslendim (emzirmiyorum) gece 19.00dan sonra birsey yemedim bence en çok bu fayda sağlıyor =gece açlığı, bitki çayı içtim leslie yaptım arada kaçamaklarim oldu tabiki.
Haftanın bir günü bakliyat
Haftanın 3 günü sebze , 3 günü ise(tavuk,balık,kirmizi et) yedim