Bu ay reflüsü tavan yaptı resmen hemen hemen her beslenmeden sonra bir miktar kusuyor ve sürekli mide suyu ağzına geliyor geri yutuyor gözleri kızarıyor yavrumun doktor bebek reflüsünde şu dönem büyümeyle alakalı tedavi önermiyorum dedi daha ne kadar sürecek böyle doğal yoldan bir çözüm varmıdır