Gurbettebianne
💐anneler günaydın 9,5 aylık oğlum .şu ana kadar sıkıntımız Yoktu ama 3,5 gündür çok az emiyor .zaten suan herşeyi yiyor kahvaltı yemek vs...ve zannedersem ki yemeklere daha düşkün oldu memeyi sallamıyor desem yeridir ve aklına bile gelmiyor .sabah zorluyorum emmesi için bu sabah ne kadar uğraşsamda almadı 🤦♀️ hani küçücük bebek ama artık aklı eriyor ve çok sinirli meme verince eliyle bile vurmakya başladı artık . Hani bi yerde okumuştum da dikkat ceksim diye göğsünü renkli renkli boyayan olmuş 🤷♀️ herşeyi ağzına aldığı için belki dikkat çeker diye . Veya bu aylarda bu durumu yaşayan oldumu ? (kimse yaşamaz inşallah tabi ) . Ve ne gibi bir çözüm buldunuz ???