Benim bebeğimde 3 ay 20 günlük. Gündüzleri çok az uyuyor her yatırmamda 15 dk ancak en fazla 30. Gece uykusunda da sık sık uyanıyor. Çok zorlanıyorum bende. Gece uyuyor ama sık uyanıyor. Piş piş sesi de dinletiyorum beşikte de sallıyorum gündüz uykumuz çok az. Gazlı bir bebek de değiliz ne yapmam lazım bilmiyorum.