Yayburcu Kızlar bugün kan testi verdim adetim 5 gün geçti 117 çıktı normal mi yoksa düşük mü acaba bana biraz düşük geldi de
Kuzularinanasi Yayburcu ben 25 le ogrenmistim.5ustu ise ve 2 gun sonra en az 2 katina cikiyorsa normal cnm
PeekaBoo_ Yayburcu hayırlı olsun erken öğrenilmiş bir gebelik diyebiliriz doktorunuz takip ister gün aşırı kan vererek değerinizi kontrol edersiniz
brownimm Yayburcu benim de hemen hemen öyleydi. Geç döllenme olmuş erken ogrenmissiniz. Büyük ihtimal 4 haftalıktir. İki gün sonra tekrar kan verirseniz artışını görürseniz normal demektir. Şu an ultrasonda görülmez. Hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza
esengulyldrm Ben 2.5 ile öğrendim doktor 10’un altında gebelik yok dediği halde inanmadım ve hamileymişim gün gün arttı 117 bence iyiy bir değer hayırlı olsun 🌸