lawyer35 Merhaba kızlar oğlum 13 aylik. Kan degerleri cok dusuk. Ferro sanol B şurup verdi doktor. Tadı çok kötü meyve suyu yapıp içine koyuyorum içmiyorum. Şırınga ile vermeye çalışıyorum kıyameti koparıyor. Var mı bir öneriniz? Yardım lütfen