aysme ufak olduğu için 2saatte bir ya da saat başı sürekli emzir her seferinde takviye vermemeye çalış ya da verdiğin miktarı yavaş yavaş azalt o zamanlarda oğlum tüm gün kucağımdaydı hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor merak etme. En önemlisi pozitif olmak kendine ve sütüne güvenmek 💪🏻 Emzirirken inanarak sütünün arttığını ve sütünün bebeğine yettiğini söyle 🙏🏻 (az dersen azalır çok dersen çoğalır) Her emzirme sonrası 15dk sağ 15dk sol sağım yap süt gelmediği zaman stres yapma olmayan sütü sağmak beyine daha fazla süte ihtiyaç olduğunun sinyalini verir 🥛 Bu sağıma ek olarak günde 2veya3 kere power pump yap 3 gün sonunda artmış olmalı artmadıysa 7.güne kadar devam et sonra bırak ✋🏻 emzirme sonrası sağımlara devam et 👍🏻 Geceleri de bu düzende devam edersen artmaması imkansız. Ben gece yapamadığım halde çok şükür çok faydasını gördüm gece de yapsam düşün artık nasıl artardı 😇 Bol bol su tüket en az 3lt 🍶 Ben her gün tahin pekmez + yumurta tüketiyorum dengeli beslenmeye çalışıyorum ve emziren anneler için multi vitamin kullanıyorum bunların da etkisi olduğunu düşünüyorum 😊 Gece yatmadan önce mama veriyorum ki bir tık fazla uyusun ikimizde dinlenelim (eds ile ya da biberonla yarı hava yarı mama şeklinde) Bir de yaşadığım için söylemek isterim pompada çıkan miktar yanıltabilir çünkü ben hala sağdığımda devasa sonuçlar almıyorum ama çok şükür bebişim doyuyor 🤲🏻 Uzun oldu ama takıldığın bir yer olursa yanıtlarım. Bol sütlü günler dilerim 😇