mom-ipek Kızlar, görümceniz evlendi ya da evlenecek ise takı olarak ne taktınız? 22 ayar bilezik bu zamanda fazla mı? 14 ayar mı ideal olan acaba
Elmsnghn mom-ipek bilezik olarak 14 ayar değilde şık bir bileklik alabilirsiniz. 22 ayar alicaksanizda gramı düşük ajdalardan alabilirsiniz.
kizinaasikbiranne mom-ipek O bize bir şey takmadı büyük ve çalışıyor olmasına bana kalsa bi yarım altın ya da tam altın yeter de artar bile 😂😂 ama eşim ne düşünür bilmiyorum bizimkinin düğünü de yaza
-Gulsahasil- Fikrimce 14 ayar alıp zarara uğratmaya gerek yok düşük gram 22 ayar alıp ajda vs onlardan düşünebilirsiniz☺️
Bebislerhakkinda kizinaasikbiranne çalışıyor olmasına rağmen birsey takmadiysa ,en azından bir çeyrek takabilirmis siz de asla bilezik götürmeyin siz ondan daha mı az kiymetlisiniz max yarım altın o bile fazla
Tugcebb mom-ipek 14 ayar almak yerine 22 ayar alın 5 gram alın. 14 ayar bilezik hiçbir işe yaramıyor. Taksan takılmıyor satsan satılmıyor. Görümcem bana bilezik takmıştı mesela evliydi. Abimler de bilezik taktı yani yengem. Siz şuan o konumdasınız. (22ayar)
defnevedoruk mom-ipek şöyle bir görümcem bir kızkardeşim var. martta kızkardeşim evlenecek ona 24 ayar bilezik takacağız o benim kardeşim görümcemde eşimin kardeşi zamanı gelince onada aynısını takarız. tabii maddiyata da bağlı orası ayrı
Betulsark 6 görümcem var 3 evli 3 bekardı 2 tanesi iki hafta arayla evlendi ve çalışırken bize bir şey takmadılar benim kardeşim öğrenci olmasına rağmen bana Boss saat eşime 100€ taktı Oyuzden eşimde çeyrek 1500 liraydı 1000 lira para takmıştı. Çokta umursamadı. Biz anlaşma yapmıştık ama ikimizde birbirimizin ailesine karismicaz benim 1 tane kardeşim var ben 2,5 Reşat takarım altinida kendime yakistirmam
ekimkizi_ Biz ajda alicaz sanirim ayarini konusmadik henüz hediye olarak kahve makinesi aldik yine bir eksiği olursa destek olucaz
Ar1 mom-ipek 14 ayar çok değer kaybettiriyor 14 ayar alacağınıza ajda alın yada gremse alın böyle boncuklu falan bir ip taktırırsınız bide kullanırsa eğer
Mircet mom-ipek benim düşüncem kullanacağı bisey takmak olur.Bilezik takmış falan denmesi hiç umrumda olmaz.Eşimin kardeşide kendi kardeşimde olsa şık bir bileklik olur, kolye, yüzük bunun gibi şeyler.Hatira kalır hem taktikca sizi hatırlar.
1babyannesi mom-ipek bana çeyrek takılmıştı diğer görümcelerim de yarım takmışlardı bende evlendiğinde çeyrek taktım
Asyaveannesi04 mom-ipek Benim görümcem çocuğuma neler neler alır, doğum günümü unutmaz, evime eli boş gelmez, evime gelir 2 dk oturmaz bir daha evlense her imkanımı zorlar bilezik alırım sonuna kadar hak ediyor çünkü sizinki de böyleyse alın tabi