Ben doktora götürdüm daha küçük dediği için ilac vs vermedi sürekli serum fizyolojik yapmamı ve nebuluzator ile burnuna buhar tutmami sonra sırtına gaz çıkarır gibi vurmami söyledi bı kaç gün sonra rahatladigini farkettim şuan 4 ayına girecek hafif bı soğuk alsın yine hırıltı başlıyor