Kızlar biri 3 yaşında diğeri 9 aylık iki kızım var. Yaşadığımız şehre taşımalı nerdeyse 2 yıl olacak ama ne bi tanıdık ne bir komşu kimse yok. Önceden İstanbulda kaynanamlarla yaşıyorduk. Biz çıkınca boşanan görümcem ve 2 çocuğu oraya yerleşti. Biz 2 ayda bir oraya gidip 3 gün kalıyoruz. Kızım orda çok mutlu çünkü ev kalabalık, kuzenleri falan var. Neyse kızımla markete gittik bugün. Dönüşte kızım kuzenine gitmek istedi. Ben de kandırdım bi şekilde eve geldik. Evde ağlama krizine girdi. Ben bu evi sevmiyorum, dedemlere gideceğim, burda kimse yok, kimse benimle oyun oynamıyor falan diye konuştu ve resmen patlama yaşadı. O kadar üzüldüm ki onunla ben de ağladım. Kreşe vermek istedik ama dönem arası alamıyorlar. Eşim İstanbulda iş başvurusu yaptı. İnşallah kabul edilir de kızım biraz olsun rahat eder çünkü tüm ailemiz akrabalarımız orda. Ama ksbul edilmezse ne yaparım bilmiyorum. Dua edin de kızımın gönlündekini nasip etsin Rabbim