Nillerd egzama olma ihtimali yuksek bence , bende de egzama var ve ozellikle yazın gogus ucm kasınır.Vücudunun çeşitli yerlerinde de var tabi. Nemlendirmeyi deneyin isterseniz havalar soğuk , egzama çok soğuğu ve çok sıcağı sevmez. He bir de yediklerine dikkat edin tetikleyen ne olabilir diye, hazmi zor olan seyler alerji olarak cikiyor ortaya.Benim tahminim tabi inşallah faydasi olur