bestetnc 6.aydındaysa atak haftası sürekli ağlamaklı anneye aşırı düşkün oluyorlar iştahsızlık olur mümkün olduğunda siz sakin kalıp bebeğinizi sakinleştirmeye çalışın kısa bir süre sonra geçiyor zaten