Aden4128 Merhaba anneler, kızım 1 yaş 1 aylık 2 altta 4 üstte dişi var . 1 ay önce bağırsak enfeksiyonu geçirdi o dönem ağız kokusu başladı sonra kendiliğinden kayboldu 10 gün olmadı sonra tekrar oldu hala sürüyor bebeğinde başına gelen var mı ?