DenizAlpinAnnesi Hacerrb bizde yeni yeni atlatiyoruz 4 gün hastanede yatti evde hava kullaniyoruz oda sicakligina dikkat ediyoruz Uyudugu odayi 18 derece tutuyoruz nemli ortam olmasi önemli canim
Btalham Hacerrb evet çörekotu yağı ben cok faydasını görüyorum . zeytinyagını biraz ısıtıp öylede sürebilirsiniz yani cok sıcak olmayacak tabi
gkcinc Bizdede rvs virüsünden kaynaklı akut bronşiolit var. 3gündür uyku yok iştahsızız Kusuyoruz günde 1-2 kere. Hava makinasına devam. Çok acı oğlumu böyle görmek sürekli baygın gibi inliyor. Allah kimseye vermesin çok minikler henüz çok zor.
gkcinc DenizAlpinAnnesi geçtimi peki?ne kadar sürdü? Tekrarlama olasılığı varmış bunu geçirenlerde doğrumu? Biz buarada hastahanede yatmadık ama sürekli 2 günde bir kontroldeyiz. Acaba sizin bebek küçük diyemi hastahanede kontrol altında tuttular🙄bizimki 5,5 aylık🐿
DenizAlpinAnnesi gkcinc 2 gündür gecer gibi eskisi kadar siddetli öksürük yok tikanma yok kusma yok .. geciyor ama zaman aliyor .. hastanede yatmamizin sebebi nefes zor aliyordu oksijen verdiler oksijeni 85 lere düsmüstü 4 gün gözetim altinda oldu baktilar iyiye gidiyor ciktik evde devam ettik halada ediyoruz
Shylkyc Hacerrb ventolin ve budecortla beraber nebülizatör. Calpol ve apireks dönüşümlü çünkü biri karaciğeri biri mideyi yoran ilaçlar. Saatte bir serum fizyolojikle burun yıkama zaten sürekli tıkalıydı. Alores diye bir şurup daha kullandık. Yine de 10 gün geçmeyince antibiyotik iğneleri vurundu 3 gün sonra geçti.
Mervemom Hacerrb biz geçen hafta geçirdik 1 hafta sürdü bebeğini üşütmemeye dikkat et havasını mutlaka unutma ver
Rengin Hacerrb çok geçmiş olsun. 30 günlüktü kızım olduğunda. 1 gece hastanede yattık sonra ventolin tedavisine evde devam ettik. Doktor ne dedşyde harfi harfine uyguladık. 2 saatte bir hava demişti o iki saat 1 dk geçirmedim. Böyle böyle 10 günde normale döndük çok şükür. Şimdi 17 aylık. Kuzenim hemşire yeniden tekrar edebilir dikkat et demişti. Korumaya çalışıyorum. İnşallah olmaz.