Uzun süredir sırt ağrılarım var kısa zaman önce de iki göğsümde ağrı başladı, aşırı halsizim yerimden kalkmak istemiyorum. Sabahları erken saatte uyanmak zor geliyor, işten eve geldiğimde sırtımda taş taşımış gibi yorgun hissediyorum kendimi. Yaşım 35 bu arada. Göğüs ağrım için doktora gittin d vitamini eksikliğinden olabilir ama yüne de usg çekelim dedi. Regl dönemimde yaşardım hassasiyet ama şu an değilim. Bastırınca ve üstüne yatınca çok ağrıyor göğüslerim. Böyle bir durum yaşayan var mı?