Sese Kızlar oğlum Şubat’ta iki yaşına girecek sizce ne yazdırayım pastanın üstüne, güzel ve anlamlı birşey olsun istiyorum 😍
emosss__ Sese bizde şubatta 1 yaşına giriyoruz organizasyon tutup dinozorlu bir süsleme yaptırıp dinozor kostümü almayı planlıyorum pastası da dinozor şeklinde yani açıkçası şöyle 2 3sene kostümü alıp pastasını falan da o şekilde yapmak istiyorum değişik olur diye düşünüyorum
_Goktugunannesi__ Sese 2 yaş mı diyeyim yoksa sen mi gerçek adını açıklamak istersin 2 yaş sendromu Biraz uzun Bi yazı ama bende pastasını görmüştüm🤭
Sese emosss__ ben ilk yaş doğum gününü organizasyon tutup bir ev dolusu insan çağırarak kutlamıştım. Artık tövbeliyim aile arasında sade bir kutlama 🤣🤣🤣🤣