Aptalllarsizi Kızlar varmı bildiğiniz uygulama one ve foxfm kullanıyordum önceden ama nedense artık müzik açılmıyor ve ücretsiz kaydedemiyorum başka bi uygulamaya geçmek istiyorum siz hangisini kullanıyorsunuz