Iyi geceler şimdi şöyle aralıkta ben ehliyet sınavına girdim 2015 hyundai i20 ile ayağım ona alısti hic istop ettirmiyordum sınavda kaldım bugün ders aldım tekrar sınava girmek için 1 ocak itibariyle arabaları 2024 hyundai i20 almışlar yesyeni ama şöyle ki ayağım alisamadi debriyaji üstten alıyor eski kullandigim gibi degil bugun defalarca istop ettirdim ben napayim hanımlar bir akıl verin nasil istop ettirmem mantigi ne bunun eski arabada baya kaldiriyordum bu cok hassas az bisey kaldirsam tak istop ediyor nasil alışıcam sinav zamani 1 ders hakkim var sadece