Selvaelyennn Emziren anneler vitamin kullanıyor musunuz. Ben kendimi halsizz yorgun hissediyorum kullandığınız doktorunuzun önerdiği bi vitamin var mı
gokcekizinannesi Selvaelyennn ben de geçen gun sağlık ocagina gittiğimde hemşireye sordum saçlarım çok dökülüyor ne kullanayim diye. decavit diye bir vitamin verdi bunu kullanabilirsin emzirirken dedi. başladım bakalım ınsallah ise yarar.
Ahanife Selvaelyennn hamileyken kullandığım decaviti kullanmaya başladım ben güçsüzleşmiştim iyice yememede dikkat ediyorum ama yinede bir vitamin gerekiyor emzirirken
Nehir06 Saclarim kalmadi artik delii gibi dokuluyor bunun icin de vitamin kullanan varsa soylesin noooluuuurr😭😭
Ahanife Nehir06 vitamın kulanım kesinlikler ben decavit kullanıyorum birde bende hemen hemen 3 4 aydır bıttım sabunu var onu kullanıyorum bayağı bayağı azalma yaşadım
Zulaleslm Nehir06 canım o vitaminsizlikten degil bebek annesini tanıdığı zaman annenin saçları dökülür
Mtzzeynep Nehir06 kaşınıyor mu dipleri afedersiniz ama bitlenmiş gibi kaşınıyor benim birde dökülmesinin yanında kalınmakta utanıyorum artık
gezgin_anne Hamile iken basladigim decavit vardı emzirerkende kullanıyorum kol uyuşması vardi gecti sac dokulmem azda olsa kesildi emzirkende kullanılabiliyormus