feyzas Oğlumun vücudunda sivilceye benzer şeyler çıktı ne olduğunu anlamadım arada bir göğsünü açınca kaşıyor . Bir bilgisi olan var mı🙏 18 aylık
emosss__ feyzas benim oğlum şuan bu şekilde çpücük hastalığı dedi doktorumuz isterseniz bir araştırın size uyuyor mu ben bu hastalığı ilk kez duydum
feyzas sedadvc Aslına bakarsanız hayır değişik bir şey yediğini hatırlamıyorum🤷🏻♀️ ve sadece çektiğim yerlerde var yüzünde sırtında falan yok
Merve191919 feyzas yani adı öyle canım ama illa o bölgelerde çıkmıyo . Benim kızımda da mevcut şuan karın bölgesinde sırtında bir kaç tane çıkıp çıkıp sönüyor her çocukta farklılık gösterir . Netten bak detaylı resimlere anlarsın tabi doktora baktırmanda önemli
emosss__ 2901 evet antibiyotik verdi doktor zaten bu hastalık önce boğaz enfeksiyonu sonra düşmeyen ateş yaparmış ateş düşünce de bu şekilde ciltte lekeler çıkarmış öyle dedi doktor
2901 emosss__ Oğlumun da boğazda enfeksiyon ve ateşi çıkmıştı antibiyotikten dolayı çıktığını söylemişti yan etki yapmış alerji şurubu vermişti diye hatırlıyorum bir kaç güne düzelmişti
emosss__ feyzas o zaman dedikleri gibi el ayak olabilir bi doktora gösterseniz iyi olur. Umarım hemen geçer iyi olur bebeğiniz 🌸🙏
emosss__ 2901 bende anbiyotikten şüphelendim ilk kez kullandı söyledim ama öpücük hastalığı dedi kan ve boğaz kültür testi verdik cuma günü yarın sonuçlara bakacak umarım antibiyotik değildir çünkü devam edin dedi içiyor hala