11.5 aylık bebeğim normalde kolumda biraz pışpışlayıp ayağıma alır uyuturum. gündüz gece farketmeksizin 3 gündür uykusu geldiğinde ne ayakta ne kolda kıyamet koparıyor uykuya direniyor. Sizde yaşadınız mı böyle bişey geçici mi çok çaresiz hissediyorum 😢